• Wpisów:231
  • Średnio co: 8 dni
  • Ostatni wpis:91 dni temu
  • Licznik odwiedzin:75 196 / 1899 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Aneta dzięki za zdjęcia - Asics Gel-Lyte III H756L-7272 sprawdzają się idealnie - dostępne na www.butyjana.pl
Więcej zdjęć znajdziecie na blogu Anety
http://www.anetaaneta.pl/2017/05/oversizeowy-sweter-bomberka-i-rozowe.html



 

 
Asics Gel Lyte III Gs - Paulinye dzięki za foty ! Więcej tutaj https://goo.gl/8Fvpq6
Więcej damskich modeli butów z kolekcji Asics Lifestyle znajdziecie na Butyjana https://www.butyjana.pl/asics_lifestyle.html

 

 
Uniwersalna biel #asics #gellyte zawsze spoko
 

 
Zobaczcie najnowsze modele z kolekcji #Asics Lifestyle. #Buty #damskie i #męskie w najlepszych cenach tylko na www.butyjana.pl
 

 
Oto świetne damskie buty do biegania które już wkrótce wylądują na sklepowych pułkach, będą również dostępne na Butyjana.pl - zaglądajcie.

 

 


Jak najbardziej polecamy nasz sklep - Butyjana.pl tym bardziej że właśnie mieliśmy nową dostawę damskich i męskich Timberlandów. Wysyłamy w 24 godziny.
Jeśli jesteś z Rzeszowa lub okolic zaglądnij do naszych salonów stacjonarnych tutaj:
Centrum Handlowym Respan
ul. Rejtana 53 a II Piętro
35-326 Rzeszów
tel: 794 504 504
lub
Butyjana.pl Sneakerstore
Galeria Handlowa Nowy Świat
ul. Krakowska 20; 35-111 Rzeszów
Tel: 794 270 270



 

 
Masz swoją parę Adidas Superstar i nie wiesz jak odpowiednio o nie zadbać ?
Zobacz nasz poradnik - jak krok po kroku czyścić i pielęgnować but ze skóry - Adidas Superstar.
Więcej znajdziesz tutaj :
http://blog.butyjana.pl/jak-czyscic-buty-adidas-superstar-krok-po-kroku/

 

 
Wpisz na Butyjana.pl w koszyku JASIEK1 w polu posiadam kupon rabatowy a otrzymasz 10 % zniżki na cały asortyment sklepu - kod promocyjny ważny do 26.09.2016. Udanych zakupów.
 

 
Nowe kozaki ze stajni Skechers już na pokładzie ButyJana.pl Całkiem niedawno mieliśmy nową dostawę Skechers wpadło nam kilka fajnych, pierwszych modeli - całość możecie zobaczyć na Butyjana.pl.

Tak wyglądają oryginalne Skechers Fashion Fit rozpakowane specjalnie dla was przez Kasię. Oryginalne metki i wkładki, oryginalne pudełko i etekiety.
Tutaj modele które są już u nas w sprzedaży.
 

 
Niekoffanaa dzięki za zdjęcia
Więcej znajdziecie na blogu www.nkfn.pl.
Buty z naszego sklepu - www.butyjana.pl
Zobaczcie wszystkie niubki od nas ze sklepu, wysyłamy w 24 godziny !
 

 






Więcej nowych modeli znajdziecie na stronie sklepu Butyjana. Dziewczyny - polecamy najnowszą kolekcję New Balance.
 

 
Zobacz jak wyglądają kultowe Adidas Superstar. Rozpakowujemy, zobacz etykietę i oryginalne pudełko. Detale i szczegóły.
 

 
Najnowsze i aktualne kody rabatowe i promocyjne na Butyjana.pl znajdziecie tutaj: http://bit.ly/1oTAKf1




Kod ważny aż do zakończenia promocji. Wykorzystaj go teraz zanim kupon straci ważność. Zobacz naszą ofertę Nike i Adidas. Mamy ponad 1500 modeli butów sportowych - najlepsze modele w najniższych cenach. Wykorzystaj swój kod i ciesz się swoją parą wygodnych butów sportowych taniej już dziś.
 

 
Już są - długo oczekiwane Nike Huarache. Na razie mamy tylko kilka kolorystyk ale będzie więcej - zaglądajcie: http://www.butyjana.pl/nike_huarache.html
A wiecie czym zainspirował się Tinker ?
Obadajcie: https://en.wikipedia.org/wiki/Huarache_%28shoe%29

No i jak podobne ?
Chyba nie





 

 
Na Butyjana nowa dostawa Adidas Superstar. Łap swoją parę zanim się wyprzeda, tej wiosny te modele rozchodzą się jak świeże bułeczki. Daj się zaskoczyć ceną - wysyłamy w 24 godziny !
http://www.butyjana.pl/adidas_superstar.html
 

 
Teraz wysyłka gratis. Sprawdźcie cenę ---> http://bit.ly/21Dh3Vx



To moja ulubiona kolorystyka a jak się wam podoba ?
 

 
Mamy owe kolorystyki Adidas Stan Smith, więcej znajdziecie na stornie sklepu.
http://www.butyjana.pl/adidas_stan_smith.html
Mamy na razie 8 kolorystyka is sporo nam jeszcze brakuje ale pracujemy ostro nad naszą ofertą - na pewno będzie więcej. Jak myślicie w które warto zainwestować ?
http://www.adidas.com/us/stan_smith



 

 
Ostatnio mieliśmy na www.butyjana.pl nową dostawę Superstarów
Który kolorek najlepszy ?


 

 
W sobotę 27 lutego w Galerii Nowy Świat w Rzeszowie miało miejsce otwarcie naszego drugiego sklepu stacjonarnego. Oto kilka fot z wydarzenia,więcej znajdziecie na naszym blogu.
http://bit.do/butyjana-nowy-swiat





 

 
Nowa dostawa damskich retro #sneakers z kolekcji #Originals Adidas Superstar C77154. Teraz za 230 zł. ---------> http://goo.gl/BA9r5Z

 

 
Nowa odstawa #męskich kultowych #Adidas #Superstar C77124. Możecie je kupić na Butyjana.pl za 280 zł z darmową wysyłką.
Więcej fajnych fot tutaj: http://bit.ly/1WqWDgS





 

 
Ten model dostępny już na Butyjana.pl w promocyjnej cenie 349,99 zł z wysyłką gratis.
Więcej fot na naszym blogu. Fajne ?
http://blog.butyjana.pl/nike-air-max-90-gs-724824-005-wyprzedaz/
 

 
Z przyjemnością informujemy że w sprzedaży są już 2 modele z walentynkowej paczki Asics Gel Lyte III Valentine’s Day Pack 2016. Kolorek czerwony Asics Gel Lyte III Valentine's Day Pack H63QQ-2323 oraz wersja czarna o kodzie H63SK-9090. Więcej na naszym blogu - http://bit.do/asicsvalentinespack



 

 
Już dostępne na www.butyjana.pl
Adidas ZX Flux Tech NPS B35152 - absolutny unikat - zobacz cenę.
 

 
Bardzo fajne i wygodne męskie skoki ze stajni Asics już w sprzedaży na Butyjana.pl za 259,99 zł z wysyłką gratis.
http://tinyurl.com/z3bb253
Jak się podobają ?

 

 
To kolejna zapowiedź - New Balance WL574EXA z paczki która już wkrótce ukaże się w sklepach.
Więcej fot tutaj http://blog.butyjana.pl/new-balance-expedition-pack-wl574exa/





 

 
Kolejna bardzo przyjemna propozycja ze stajni New Balance New Balance MRT580UG.
Więcej fot znajdziecie tutaj
http://blog.butyjana.pl/new-balance-mrt580ug/





 

 
Już w sprzedaży kolejny model kultowych airmaxów 90. Nasza cena to 339 zł z darmową wysyłką.
Możecie je kupić tutaj: http://goo.gl/RswCy8
Tutaj więcej fot: http://goo.gl/udusLD

Foty: Agata Hoszowska
Jak podoba się wam ta kolorystyka ?





 

 
Nowy kolorek Adidas BB9TIS już w sprzedaży. Nasza cena to 289,99 zł i wysyłka gratis.
http://bit.do/adidasbb9tis
Fajne ?

 

 
Już wkrótce w sprzedaży dostępne będą 2 bardzo fajne modele Asics Gel Lyte. Producent uraczył nas tą paczką nie inaczej jak z okazji zbliżających się Walentynek. Więcej szczegółów znajdziecie na naszym blogu ---> http://bit.do/asicsvalentinepack
A oto mała foto-zapowiedź, jak podoba się paczka ?






 

 
A u nas nowa dostawa damskich Airforców w kolorze białym. Już w sprzedaży z wysyłką gratis.

 

 
Nowe modele airmaxów już w sprzedaży, zaglądajcie na butyjana.pl
 

 
Nowy model halówek Adidas Freefotball Speedkick już dostępne w sprzedaży w naszym sklepie w promocyjnej cenie wyprzedaż-owej 174,99 zł. Bardzo lekkie i sprężyste, z podeszwą typu non marking. Podeszwa ma bieżnik który zapewnia dobrą przyczepności na podłodze halowej. Więcej na temat bucików poczytacie tutaj - blog.butyjana.pl
 

 
W naszym sklepiku pojawiły się kolejne nowe modele Air Maxów, dwa męskie i dwa damskie:
1. NIKE AIR MAX 1 GS 555766-400 kolor: DEEP ROYAL BLUE / WHITE – ARMORY SLT – BLK
2. NIKE AIR MAX 90 GS 307793-083 kolor: WOLF GREY / WHITE – ARMORY NAVY – ARMORY
3. NIKE AIR MAX 90 ESSENTIAL LTR 599521-001 kolor: BLACK / MORTAR – MINE GREY
4. NIKE AIR MAX 90 ESSENTIAL LTR 599521-100 kolor: WHITE / BLACK – COOL GREY
Zaglądajcie do nas częściej, pomimo że bardo ciężko dostać kolejne nowe modele maxów robimy co możemy, już wkrótce kolejne nowości. Korzystając z okazji pozostając w temacie polecam wam blog Nike Air Max Fanpage - tylko dla maniaków .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
A to kolejna seria nowości z naszego sklepu. Z pewnością warto przystanąć chwilkę przy nowych modelach męskich butów sportowych Asics, jako że sezon halowy już rozpoczęty na pewno znajdziecie tam coś do gry w siatkówkę czy piłkę ręczną. Na uwagę zasługują także nowe buty sportowe męskie marki Kappa - są w bardzo przystępnych cenach. Poza tym mamy całkiem sporo innych fajnych bucików sportowych dla mężczyzn, na pewno warto zaglądnąć do naszego sklepu - www.butyjana.pl
 

 
W galerii naszego sklepu pojawiły się kolejne odjazdowe buciki sportowe dla mężczyzn. Nowe modele z takich kultowych kolekcji jak Nike Air Max, #Nike Air Force 1, nowe buty sportowe new Balance, Asics, Ecco czy Lacoste. Mamy nadzieję że buty sportowe męskie z najnowszej jesiennej kolekcji przypadną wam do gustu. Zapraszamy do zwiedzania galerii naszego sklepu i na zakupy .
http://blog.butyjana.pl/buty-sportowe-meskie-nowosci-w-naszym-sklepie/